Pornoser.com – Binlerce Porno Videosu!

Her gün insanlar 31 çekmek ve zevk almak için binlerce porno sitesi aramaktadır. Porno sitelerinin en güzelleri arasında yer alan pornoser.com, içerdiği binlerce video sayesinde izleyicilerine muhteşem zevkli saatler yaşatmanın ayrıcalığını açıldığı günden bu yana sürdürmektedir. Sürekli güncellenen içeriği ile birlikte artık çok farklı bir yapıya bürünen pornoser, 33 farklı kategoride sex videoları paylaşmaktadır. Zorlu sikiş, porno yıldızlarının pornoları, amatör sex, evli çift sex pornoları, zevkli pornolar, koca götlü ve koca memeli videoları, lezbiyen pornoları ile takipçilerinin zevklerine ortak oluyor!

Türbanlıyla önce çetleştim sonra çiftleştim :)

Bedava porno izle Yaklaşık üç hafta önce başımdan geçen muhteşem anımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Chate tanıştığım bir kızla gece saat 1 de msn konuşuyorduk. Bana sabah görüşeli mi diye sordu. İşimden dolayı bunun mümkün olmadığını ama istersen bir gece buluşabileceğimizi söyledim. O zaman gel al beni demez mi. İlk etapta şaka yapıyor diye düşündüm ve üstlenmedim. Biraz daha sohbet ettik ee gelmiyormusun diye sordu. Bırak dalga geçmeyi dedim. Ya ne dalgası gel al işte demez mi. Ben fatih de o ise beşiktaş da oturuyordu. hikaye Telefon numarasını aldım. Porno videoları 15 dakika sonra beşiktaşdaydım. Arayıp söylediği yerde arabayla beklediğimi söyledim. Tuğba da hemen çıkıyorum deyip kapatık. 3 4 dakika sonra çıkıp geldi. Msn de konuşurken webcamda görmüştüm. Ama webcamda gördüğümden çok daha güzel çıktı. Tuğba tesetürlüydü ama çok dar giyindiğinden gece olmasına rağmen vücudun bütün hatları beli oluyordu. O anda önüm kabardı. Sadece tokalaştık. Yalnız yaşadığım için evime doğru yola çıktık. Aklımda sadece bu güzel afetti bir an önce sikmek geçiyordu. Yolda sohbete başladık. Yemin içti ilk defa sanaldan biriyle buluşuyor ve ilk defa bir erkeğin evinde kalacağını söyledi. Sen tuhaf bir adamsın . sende bişey var insanı kendine çekiyorsun nedense sana güvendim dedi. Yavuz selim de gece açık hikaye bakkaldan bir şeylerde aldık. Eve geldiğimizde rahat bir şeyler giymek istediğini söyledi. Dolabımı gösterdim git kendin seç dedim. Aç olmamamıza rağmen ben yinede makarna yapmak için hazırlık yapmaya başladım. Aklım Tuğba daydı. İnşallah şort giyer diye bekledim gelince şort yerine eşofman giydiğini ve başörtüsünü de taktığını görünce inşallah can sıkıntısından gelmemiştir diye fısıldadım kendi kendime. Makarna yapmaya yardım isteyip istemediğimi sordu ben yaparım sen keyfine bak deyince.. İyi bende çay yapayım deyip çay makinasına su koydu ve gidip tv izlemeye başladı. Odadan mutfağa konuşuyorduk. Arada bir odaya giderdim. Ama her gittiğimde odaya yan türbanlı sikiş pornosu yan giriyordum önümdeki kabarıklığı görmesin diye. Gerçi ışıklar tam değil yarım açıktı. İçerde loş ışık olmasına hikaye rağmen saklamaya çalışıyordum. Ama nafile görmüştü ve gözlerini alamıyordu önümden. Makarna sevisi yaptım. Tadına bakıp ya sen ne maharetlisin ya hayatımda bu kadar lezetli makarna yemedim dedi. DVD ye film koydum sen izle ben duş alacağım deyip duşa girdim. . Duştan çıkınca atlet ve şortla odaya gittim. Bir zamanlar boks yaptığımdan kaslarımı hayranlıkla izliyordu. Yatalı mı dedim? olur diye cevapladı. Yatak odasına gittik. Sen yatakta yat ben kanepede yatarım dedim. Gece lambası açıktı sadece. O Loş ışıkta eşarbını çıkarıp yorganın altına girdi. Bende kanepeye uzandım. Başka yorganın yok mu diye sordu? Sen beni boş ver rahatına bak dedim. Olmaz ya üşürsün benim yüzümden. Gel sen bir köşede ben bir köşede yatalım deyince ii öyle olsun deyip yatağa girdim. Yüz yüzeyiz ve hikaye aramızda en fazla 10 cm var. Daha önce biriyle birlikte oldun mu diye sordu. Evet dedim. Böyle kaldık bir süre. Sonra tuğba bacağını toplayınca dizi sikime çarptı pardon deyip hemen uzatı tekrar ayaklarını. Sikime dokunması tuğbayı deli etmiş olmalı ki bir sağa bir sola dönüp durdu. Hayırdır neyin var dedim. Yok bişey deyince istersen sana masaj yapayım rahatlarsın dedim. Bilmem ki ya alışık değilim dedi. Çekinme kendini bana bırak deyip masaja başladım. Oh be beklediğim an gelmişti. Tuğbanın teni ateş gibi yanıyordu. 5 dakika sonra tuğbanın üst eşofmanını çıkardım. Hiç itiraz etmedi. Askılı atletini de çıkardım. Alt eşfman ve sütyenle kalmıştı. Tuğbanın Göbeğini karnını öpmeye yalamaya başladım. Boynunu kulak memesini öpülmedik yalamadık yer bırakmadım. Tuğba hiç tepki vermiyordu. Gözlerini kapatmış kıvranıyor bacaklarını sürtüyordu. Uyarılmış bir kıza her istediğini yapabilirsin asla tepki vermez. Sutyenini de çıkardım ve başladım meme uçların hikaye kenarın da dilimi dolaştırmaya. Meme uçlar dimdik olmuş ve sertleşmişti.. Bir onu bir diğerini yalıyor öpüyordum. Eşofmanın üzerinden elimle amını okşadım. Islaktı zaten sulanmaması imkansızdı. Eşofmanı çıkardım. Bacaklarını kaldırıp ayak topuğundan başlayarak amcığına kadar bacaklarını itina ile yaladım. . Sonra aynısını diğer bacağına yaptım. Bu arada amı nefis kokuyordu. Kilodu hafif yana iterek amcığına dil darbesini vurmaya başladım. Tuğba garip garip sesler çıkarmaya başladı. Dilimi içine sokup çıkarıyordum. Tuğba saçlarımı tutmuş hayvani bir şekilde çekiyordu. Canımı acıtıyordu hikaye ama kimin umurunda başımı amcığına bastıyordu. Nefes alış verişleri hızlanmış boğazında düğümlenmiş sesler çıkarıyordu güçlü bir kızdı ve saçlarımı deriden ayıracak bir şekilde çeke çeke kasılmaya başladı. Rahatlamıştı derinden bir ooooooh çekti. Aama hala saçlarımı bırakmamıştı. Tek fark sadece çekmiyordu. Bir süre hiç konuşmadan durduk öyle. Ben daha rahatlamamıştım. Kazık gibi duruyordu yarağım. Tuğba bana masaj yapmak istermisin diye sordum. Ben senin gibi masaj yapmasını bilmem dedi. Olsun bildiğin kadarıyla yaparsın dedim. Başladı elini göğüslerimde dolaştırmaya. Yarağımı okşamasını istiyorum ama tam oraya geldiğinde sadece parmak uçlarını hikaye değdirip yukarılara çıkıyor. Tuğbayı üstüme çekip kilodunu çıkardım. 69 pozisyona girdik. Amını yalamaya başladım. Tuğba yine canladı. Yarağımı eşofmanın üzrinden okşamaya başladı. Amı sulanmaya başlayınca amını bırakıp götünün deliğini yalamaya başladım. Tuğba da elini şortumun altına sokup yarağımı okşuyordu. Tuğbanın götünün deliği iyice yumuşamaya başladı. Önce orta parmağımı götünün sürterek ıslatıp yavaş yavaş götünün deliğine soktum. Amını yalayor götünü parmaklıyordum.Nihayet Tuğba da yarağımı çıkarmış ağzına almıştı. Usta değildi ama kendince yalıyordu. Tuğba tekrar kasılmaya başladı. Bende gelmek üzreydim. Yarağım hala tuğbanın ağzındaydı ve bende boşalmaya başladım. İlk azıcık aktığında tuğba ağzından çıkardı. Okşamaya devam etmesini söyledim. Sonra geriye kalanda yüzüne fışkırdı. Kalkıp Duşa girdim. Ben çıkınca ardımdan o girdi duşa. O çıkana kadar bir şeyler hazırladım birlikte yedik. O ana kadar hiç öpüşmemiştik. Öpüşmeye başladık deliler gibi sevişiyorduk. Ben sırt üstü uzanmış tuğba da üstüme çıktı. Yarağımı amının dudakları arasına alıp badana yapmaya başladı. Bakire olduğundan sokamıyordu. Bende göğüslerini okşuyor sıkıyordum. Bu bana inanılmaz zevk veriyordu. Başımı kaldırıp göğüslerini ısırmaya başladım. Bu tuğbayı deli etti. Uzun parmaklarını sırtıma geçirmeye başladı. Acıya dayanıklı biri olduğumdan oralı olmadım. Bende aynı şekilde karşılık verip göğüs uçlarını ısırıyordum. Tuğba sarsıla sarsıla hikaye kasılmaya başladı ve hemen ardından da ben boşaldım. Tuğba üstüme yığılıp kaldı. Tekrar önce ben sonra tuğra duşa girip çıktık. Tuğba bakire olduğundan amından sikemezdim. Ama götünü sikmek istiyordum. Tuğba yatağa sırt üstü uzanmıştı.üstüne çıkıp öpüşmeye başladık Buynunu kulakmemesini kulakların içinde dilimi dolaştırınca tuğba içim bir hoş oldu dedi. Göğüs uçlarını demin ısırıp açıtığımdan sadece kenarlarını yaladım. Karnını göbeğini göbek altını uzun uzun yalayıp dil darbeleri vurup geçiyordum. Amın üst tarafını yalaya yalaya geldim. Amı nefis kokmaya başlamıştı bile.Bu arada tanışmak isteyen ciddi bayanlar msn uskudarli81@hotmail.com ekleyin beni Dilimi ustaca kullanarak Tuğbayı delirtiyordum. Amından akan sıvılar tuğbanın hikaye götünü kayganlaştırmıştı. Tuğba^nın bacaklarını omuzuma aldım. Yarağımın kafasını amcığına süreterek iyice ıslattım. Başını amcığının deliğine dayadım. Tuğba niyetimi anlamıştı. Ne olur yapma çok büyük giremez dedi. Sen merak etme sokarım ben onu. Yeterki sen azıcık dişini sık ve kendini rahat bırak dedim. Yarağımın kafasını parmaklarımın ucuyla sıkarak yavaş yavaş bastırmaya başladım.kayganlığın etkisiyle kafası zorda olsa girdi. Yarağımın kafası girince Tuğba çığlık atıp kaçmak istedi. Bunu yapacağını bildiğimden hazırlıklıydım sıkıcıda tutmuştum ve kaçmasına izin vermedim. Lütfen ne olur çıkar canım hikaye çok acıyor dedi. Tamam bak hareket etmiyorum. Şimdi çıkarırsam canın daha çok acıyacak. Az alış öyle çıkakrım diye teseli ettim. 4 5 dakika öylece bekledik. Göğüs uçlarını sıkmaya başladım. Bu Tuğbayı ateşlendirdi. Yavaş yavaş Hareket etmeye başladım. Aazar azar giriyordu. Göğüslerini okşayıp sıkmaya devam ediyordum. Yavaş yavaş soka soka hepsini almıştı tuğba. Sonra hafiften hızlanmaya başladım ve artık hızlı ve sert bir şekilde girip çıkıyordum. İleri geri gide gele boşaldım. Boşaldığımda kızın canını acıtım diye uzuluyordum. Tam çıkarıyordum ki hikaye Tuğba kısık bir sesle ne olur çıkarma az daha içimde kalsın demezmi. Tuğbanın bu sözü beni o kadar rahatlatmıştı ki anlatamam.Tanışmak isteyen ciddi bayanlar MSn adresim uskudarli81@hotmail.com

Hep böyle bir taş hatun hayal etmişimdir

Selam arkdaslar bu hikayeyei boş olarak algılamayın .Suan 20 yasındayım bundan 6 sene once olmalıkı babanemler izmir gümüldür tarafında bir yazlık tutmustu babanemın abısnın yazlıgıyda yanındaydı .Ve babanemın abısının kızının güzel bir kızı vardı neyse işte biz o seneler orta 2. sınıfı bıtırmıstık tabı bızım kus yenı yenı kalkıyor ve zevk suları akıyor.kızın adı gerçek ısım degıl (alev benım adımda (Arda .babanm dedmle alısverıse gıtmıslerdı bizde tavla oynamaya basladık sonra bunla tavla oynarken bu dedı neyine oynuyoruz dedı bende bıraz dusundun dusundukten sonra gulerek götüne dedim:D buda tamam dedi gülerek neyse oynuyoruz falan fılan bu bılerek yenıldı bana bende hadı ozaman ver bakalım dedım sonra bu odaya gıttı soyun dedım utanuyor tabi yok sımdı falan gelırler dedim bu dedı baska zaman yapalım. tamam dedım herneyse bunla konusuyoruz ıste benım kızlıgım var onden gırmıceksın falan dıye ben dedım kızlıgına sokmucam falan denızde falan yapalım dedım buda dedı denızde zor olur sonra bı yerlerde cadır kurmaya calıstık olmadı benım ızmıre donmeme az kalmıstı bu dedı sen ananeme soyle ben sızde klayım son gecemız falan dıye de dedi soyledık ızın verdi sonra bıze geldı yemek falan yedık tabi biz yattık babanemler dısarıda oturuyor bn 2 kişilık karyolada yatıyorum bu hemen yanındakı tek kısılık karyolada sonra buna dedım hadı yanıma gel geldı utanıyorum dedı bende battanıyenın altında ındır donunu dedım ındırdı bende donumu ındırdım sikimi bacaklarının arasına soktum sürtündün bol bol goguslerı ufacıcıktı opustuk .sonra buna dedım domal diye domaldı ozamanlar acmıyız tabi ben kuru kuru götüne bastırıyorum kızda acıyor acıyor dıye bagırmaya basladı yapamadık arkdan oyle yaptık sonra pısman oldum yeter dedım .uyuya kalmısım bı dahada boyle bısı yasayamadık .sır olarak kaldı ama onu hala arzuluyorum.İyi günlerr

16 yaşındaki kız kardeşim zorla siktirdi kendini

selam ben izmirdin ali 20 yaşındayım üniversiteye gidiyorum kardeşim mine 16 yaşında liseye gidiyor uzun boylu bacakları kalcaları vucudu ile orantılı güzel bi kız bizim aile biraz serbest olduğundan kardeşim hep kısa giysiler giyerdi evde de hep cok kısa elbiselerle takılırdı tabi bunlar beni ilgilendirmiyor du taki kardeşim kendini bana siktirmeye çalışana kadar ben çokda olmasa biraz yakışıklı biriyim uzun boylu bakımlıyım benim çok kız arkadaşım olurdu annem ve babam çalıştığı için sabah bi kardeşim olurdu evde bende kız arkadaşlarımla sık sık bize giderdim odama çekilip sevişir sikişirdik ilk başlarda kardeşimden çekiniyordum ama sık sık gelip gittiğim icin kardeşimde bende alışmıştık artık gelip ne yaptın diyordum oda hiç der ben odama gidiyorum aşkımla derdim tamam çok ses yapma derdi tamam derdim yani ne yaptığımı biliyordu ben odama gidip kız arkadaşımla sikişmeye başladım biz sikişirken birden kapı açıldı kardeşim içeri bi baktı kız arkadışım kucağımda zıplıyordu pardon diyip çıktı hemen bende unuttu heralde diyip dvam ettim o günden sora kardeşimin bana yaklaşımı değişmişti sanki bişiler değişmişti kardeşim o günden sora benim önümde mini eteklerle domalıp duruyordu bazen karşıma oturuyor bacaklarını ayırıyor kilotunu felan gösteriyordu ilk başlarda farkında degil heralde dedim hiç aklıma bişi gelmiyordu ama bakmaktanda kendimi alamıyordum tabi çaktırmadan bakmaya calışıyordum kardeşim hiç oralı değilmiş gibi davranıyordu daha önce kardeşimi çok bikinili felan görmüştüm ama bu başkaydı altına sık sık kalcasının arasına giren incecik kilotlar giyordu nerdeyse amı gözükecekti kımıldadıkca amının dudakları belli oluyordu kendime o kardeşim olum bakma diyordum ama dayanamıyordum sikim taş gibi oluyordu aklıma gecen sikişirken beni gördüğü geldi aceba canımı çekmişti diyordum sonrada sacmalama diyordum kız kardeşim her giden gün beni iyice tahrik edecek şeyler yapıyordu bende niyetini anlamaya çalışıyordum bi kaç gündür gözüm ondan başka bişi görmüyordu aramız iyi sayılırdi kardeşim mutfaktaykn arkasından sikimi kalcalarına dayayarak ne yapıyon bakıyım dedim hiç dedi bende tamam dedim çekildim sikimi dayamama hiç bişi dememişti iyice azmıştım ben artık aklıma kardeşim olarak değil herhangi biz olarak geliyordu onu hayal ediyordum daha önce çok kız siktim ama bu yasak olduğu icinmi yoksa kardeşim olduğu içinmi bilemiyordum kardeşim iceri girdi altında sort vardı ama icinde kilot yoktu çok belli oluyordu çünki beyaz şorttu teni belli oluyrdu kardeşim içeri girince gel bakalım buraya güreşelim senin le dedim yapma abi ya felan demeye başladı ama kendi de katılıyordu güreşiyor bahanesine bacaklarını okşuyordum elimi bacak arasına sokup kaldırmaya felan çalışıyordum oda yapmamı isitiyor gbi izin veriyor hiç bişi demiyordu sora bunu kucağıma aldım kanepeye oturdum kardeşimide kucağıma sikimin üstüne oturttum kollarımla sarmıştım ama elim memesine denk gelmişti bende sıkıyom ayağına memesini kavramıştım kurtulmaya çalışıyormuş gibi yapıp sikimin üstünde sürtünüyordu sora bi durakladı sikim tam kalcasının arasındaydı sora yavaştan sırıtmaya başladı abi kalçama bişi değiyor ne o dedi bende ne biliyim boğuşurken benim ki kalkmış heralde pardon dedim ellerimi çektim kalk istersen dedim yok dedi iyi böle dedi sen bilirsin ama sen üstünde oturdukca inmez o dedim oda inmezse inmesin hep baska kızlara kalkıyor birazda bana kalksın dedi ben şaşırmıştım kardeşim gecen odada kızı sikerken gördüm içim bi şekil oldu abi dedi bende istiyordum soraki sikiştiklerini hep delikten izledim dedi ben bişi diyemiyordum sadece niye diyebildim bende istiyorum denemek istiyorum dedi kalcalarını sikime iyice bastırmaya başladı ben biraz şaşkın biraz heyecanlı bi şekilde biz kardeşiz dedim oda iyi o zaman yabancı bi erkekle yaparım bende dedi kucağımdan kalktı ben kolundan tutup geri çektim kucama geri oturdu döverim seni dedim başka biriyle yapaman benle yap yapıyorsan dedim tamam o zaman diyip yüzünü bana dönerek kucağıma oturdu sortun am kısmı ıslanmıştı beyaz ince olduğu için amı hemen şorta yapışmıştı kardeşim dudağıma yapıştı bende kaç gündür hayalini kurduğum kardeşimi sikecektim artık sevişmeye başladık dudak dudağa iyice öpüşüyorduk somurur gibiydik elimin birini kardeşimin kalçasına attım diğeriylede memelerin okşuyordum kardeşim üstümdeki rombo atletini tutup sıyırdı bende onun sıfır kollu tişortunu çıkarttım sütyen vardı arkadan kopcalarını acıp omuzlarından sıyırmaya başladım memeleri dikdi çok güzel duruyordu dudaklarından aşağıya doğru indim önce boynunu yaladım sora memelerine indim ve memelerini yalamaya başladım kardeşim zevke gelmişti sik beni abi o kızlara ne yapıyorsan bana daha fazlasını yap diyordu beni iyice tahrik ediyordu tamam aşkım dedim yatak odama gidelim dedim kalçasından kaldırıp öpüşür halde odaya geçtik yatağa attım amı iyice sulanmıştı şorttan resmen amı belle oluyordu ben sortumu çıkarttım kardeşim sikime baktı ooo isityorum onu dedi bende al o zaman dedim ağzına al dedim tamam dedi başta biraz ucunu alyıordu bende kafasından yavaşca bastırıyordum git gide daha fazla alıyordu sikim biraz buyüktü hepsini alamıyordu ama ben zorluyordum buğazına kadar sokuyordum beni geri itiyordu yavaş ol boğulacam dedi bende bişi olmaz alışırsın dedim devam ettim sikimden tükürük akıyordu biraz devam ettikten sora sikimi çıkrattım ağzından gel şimdi en iyi yere geçiyoruz dedim dizinin üstünde yatakta dikiliyrdu şortunu sıyırarak aşağı doğru çektim çok heycanlıydım görende ilk am görüşüm sanacak ama ilk kız kardeşimin amını görüşümdü yeni traşlı şişmiş amı zevk suyundan dolayı ıslaktı parmağmla amına dokundum içim bi hoş olmuştu sora yatağa ittim sırt üstü yattı bacaklarını aralayıp kafamı amına gömdüm amının tüm zvk suyunu yalıyordum amı şişmişti dilimi biraz arasına sokuyrdum kardeşim gözleri hafif kısık inceden inliyordu o kadar tatlı bi amdı ki daha önce yaladığım amlar kartondanmış gbi hissettim baya bi yaladım sikim dim dikti yalamayı bıraktım kardeşime hazırmısın bozacam seni sikimi sokuyorum amına dedim hadi sok artık dayanamıyrum dedi tamam dedim saten kaygan olan amına sikimi dayayıp yavaştan itmeye başladım biraz girmişti ki kızlığı bozulmuştu sikimin ucu kan oldu sora sikimi çıkarttım cekmeceden pecete alıp amını ve sikimi sildim biraz durduktan sora devam ediyorum dedim tamam dedi tekrar skmaya başladım yarısı girmişti kardeşim kendini sıkıyordu ilk yarak yiyişi olduğundan biraz acı vardı sıkma kendini daha çok acır dedim tamam dedi biraz daha rahat bıraktı hepsini sokmamıştım yarım halde git gel başladım alışmasını bekliyordum zevk almaya başlayınca sorun kalmayacaktı git gel git gel kendini iyiden salmaya başladı her girdiğimde biraz daha sokuyordum acık uraştıktan sora hepsi içindeydi öle içinde bi dakka felan bekledim memelerini yalamaya başladım kardeşim ellerini belime atmış beni kendine daha çok çekiyordu sora tekrer git gel başladım kardeşim sen yat ben zıplayacam üstünde dedi tamam sen nasıl istersen dedim bn yatağa uzandım üstüme çıktı bi eliyle sikimi kaldırıp amına denk gektirdi yavaşca üstüne oturdu hadi aşkım orospu gibi sikiş ddim tamam ddi kalçasından destek vererek sikimin üstünde zıplatmaya başladım bende kardeşimde inliyorduk bi süre sora kardeşim ben geliyorum abi dedi bende boşalacam az kaldı dedim sen boşal önce dedim tamam dedi sikimin üstünde zıplayarak boşalmaya başladı sikimi amından çıkartmıştı hep üstüme boşalmıştı derinden biii ohhhhh çekti hepsini boşaldıktan sora al ağzına boşalt beni de dedim tamam diyip yalamaya başladı cok geçmeden ağzına patladım kardeşim şaşırmıştı ilk defa döl tadıyordu ne kadar şiddetli boşaldıysam ağzının kenarlarından döl akıyordu döllerin hepsini boşaldıktan sora sikimi ağzından çıkartı yüzü hep döl olmuştu yan yana yattık elini sikime attı oynamaya başladı abi süperdin iyiki ilk sikişimi seninle yapmışım dedi bende sende süperdin bunu sık yaparız artık dedim tabiki yaparız hatta evlenmemize bile gerek yok biz bize yeteriz dedi zevklendikten sonra bi posta daha amına soktum o gün 4 posta kaydım ve beraber duş aldık gece annem gil uyudu bz balkonda oturduk kardeşimle o arada ağzına aldı ve bi posta boşalttı balkonda artık 2 günde bilemedin 3 günde bi sikişiyoruz artık kız da getirmiyorum eve saten kıskanıyor bi kere getirdim bi hafta konuşmadı zor ikna edip siktim kardeşimi çok seviyorum yaratıcı biri bi sürü pozisyon deniyoruz onlarıda bidahaki sefere anlatırım iyi sikişler herkese

Zorla sikti beni yaa

Bu gerçek bir sex hikayesidir,sahte yalan hikayelerle karıştırmayınız.Yıllar öncesinden hafızamdan çıkmayan bir anımı anlatmak istiyorum. Kimseye anlatamadığım bu anımı sizlerle paylaşmış olacağım. Uydurma hikâyelerin yazıldığını düşündükçe okumak isteğim kayboluyor. Çünkü çoğu hayal ürünü… Hepsi de birbirine benziyor. Bu anım tek bir kelimesi uydurma olmayan bir anıdır. Okurken gerçek olduğunu düşünüp okuyun. Orta ikinci sınıfa gidiyordum. Babaannem yalnız yaşadığından babam benim onunla yaşamamı, ona can yoldaşı olmamı istiyordu. Ben de babaannemi çok seviyordum. Bunun için senenin on – on bir ayını onunla geçiriyordum. İki göz odalı bahçe içinde bir evdi babaannemin evi. Bahçemizde incir, kaysı, yenidünya ağaçlarından küçücük evimiz adeta ağaçların içinde kaybolmuştu. Yaz gelince babaannem köye giderdi. Kışlık erzaklarımızı temin için… Ben de evimize bekçilik yapardım. Bahçeyi sulardım. Evi temizlerdim. Kısacası evin her işini ben yapardım. Bir gün sabahın erken saatlerinde ben uykuda iken kapı
çalındı. Uykulu bir vaziyette kapıya gittim ve açtım. Karşımda bir kadın… —Zeynep Hala yok mu? —Yok. Köye gitti. —Ya… Sen torunusun, değil mi? — Evet… Bana senden bahsetmişti. Çok zeki olduğunu, çok ta çalışkan olduğunu anlatmıştı. -Hııııı… – İçeri girebilir miyim? -Tabi abla buyur… İçeri girdi. Yatağımın ucuna oturdu. Bana öyle bir bakışı vardı ki utancımdan gözlerimi kaçırıyordum ondan. O ise ısrarla bakıyordu. Gülerek: -Ne o, benden sıkıldın mı? Yüzüme bile bakmıyorsun. -Yok Abla ne sıkılması? -O zaman senden bir ricam olacak. – Buyur Abla… – Üç aydır kocam askerde… Benim okumam yazmam da yok. Ona mektup yazdıracak birini arıyordum. Zeynep Hala “benim torun yazar” demişti. Onun için geldim. Yazarsın değil mi Canım? -Tabi yazarım abla… O zaman ceketinin cebinden katlanmış bir kağıt ve zarf çıkardı. Bana uzattı. -Al… Kağıt ve zarfı aldım. -Bu da kalem… Onu da aldım. Göz göze geldik. Çok güzel ve sevimli bir yüzü vardı. Düzgün kaşlar, simsiyah bir çift göz. Parlak bir ten.. Çok hoştu… Başımı eğdim. -Başlayalım mı? Dedi. -Evet. -Ben söyleyeceğim sen yazacaksın. -Tamam. -Nasıl başlasam? Hah, Canım Kocacığım… Seni çok özledim. Üç aydır yalnızım. Sen gittiğinden beri tadım tuzum kalmadı. Arada bir annemlere gidiyorum. Ama orada da tat bulamıyor, tekrar eve dönüyorum. Duvarlar üstüme yıkılacak gibi… Ne vardı sanki evliliğimiz bir ayı doldurmadan askere gidecek. Sana doyamadan, sana sarılamadan, tadını çıkaramadan gitmenin ne olduğunu bir ben bilirim. Akşamları erkenden yatağa giriyorum. Seninle geçirdiğimiz birkaç geceyi düşünerek…. Avuçluyorum. Göğüslerimi okşuyorum. Senin anlayacağın kendi kendimi tatmin ediyorum… -Yazıyorsun değil mi? -Evet… Utancımdan ne yapacağımı bilemiyordum. Terlemeye başladım. -Devam et o zaman… -Tamam abla… Canım, erkeksizlik çok zor hele sevişmenin tadını aldıktan sonra daha da zor geliyor insana… İzine gelmeni dört gözle bekliyorum. Beni gene bagırta bağırta sikmeni istiyorum. Senin içime girmeni dört gözle bekliyorum. Mektup böyle sözlerle yazıldı. Ben ne yapacağımı, ne diyeceğimi bilemeden o ne derse yazıyordum. Nihayet selamlarla bitirdi mektubu… Nasıl iyi oldu mu? Hadi bir oku da dinleyeyim. Bakalım doğru yazmış mısın? -Ama abla… Bırak abla demeyi… hadi oku! Utana sıkıla okudum mektubu. Sırılsıklam olmuştum. Arada bir iç geçiriyordu. Offf… offffffff … Ne zormuş asker karısı olmak. Sen bunun ne demek olduğunu bilemezsin. Benim gibi bir kadının sikilmek isteğini anlayamazsın. Başım önümde cevap veremedim. Mektubu uzattım. -Al Abla… -Zarfı da yazsana… Zarfın üzerine küçük bir kağıda yazılı adresi de yazdım. Kağıt elindeydi. Katladı. – Unuttum. Dedi ve elini eteğinin altına soktu. Öbür eliyle de mektubu amına sürdü. Bana uzattı. Mektubun altına şu söyleyeceğimi de yazıver. -Canım bu kağıdı amıma surdum. Kokusu sana ulaşsın diye… Şimdilik bununla idare edersin. Mektubu benden alıp dudaklarına götürdü. Öptü. Kırmızı ruj sürmüştü. Dudak izi mektuba çıkmıştı. Katladı. Zarfa yerleştirdi. Tükürükleyip yapıştırdı. Ayağa kalktı. -Ben gideyim artık. Sana teşekkür ederim canım. Başucuma dikildi. Ben başım önümde yatağın kenarında oturuyordum. Eğildi. Yanağıma bir öpücük kondurduktan sonra: Bunları Zeynep Halama söyleme ha! Aramızda kalacak, tamam mı? -Tamam Abla! Ablan yesin seni! Boynuma sarıldı. Ben kaçmaya çalıştım ama olmadı. Dudaklarıma yumuldu. İki eliyle de başımı tutmuştu. Bir süre öptükten sonra… -“Bu sana teşekkür öpücüğü” diyerek bir kahkaha attı. -“Her yazdığın mektupta sana bu ödülü vereceğim. Yeter ki Zeynep Hala’ya söyleme!” Çıkarken saçlarımı okşadı. Ve gitti. Ben kalakalmıştım. Şaşkın ve ürkek bir halde kapıya koştum. Arkasından baktım. Çok güzel bir vücudu olduğunu ilk defa fark ettim. Dönüp bana baktı. İçeri kaçtım. ——————————————————————– Aradan kaç gün geçtiğini hatırlamıyorum. Gene bir sabah kapı çaldı. Yataktan kalktık. Kapıyı açtım. O gelmişti. -Merhaba delikanlı… O bayağı adam olmuşsun sen ya… Yakışıklı bir delikanlıymışsın farkına varamamışım. -Sağol abla… – Mektup yazdırmaya geldim. Ama bu defa öyle şeyler yazmayacağım. Eşimden mektup geldi. Benim yüzümden komutan azarlamış onu… -tabi abla çok ayıp şeyler yazdırdın sen de… Bu cümleyi nasıl söylediğime şaşırmış olacak ki.. – Niye o zaman söylemedin peki… -……………………… -Neyse boş ver. Hadi geçelim de mektubumu yazıver. -Tamam abla… – Halama söylemedin değil mi? – Söylemedim. -Aferin sana ağzın sıkıymış… Bu hoşuma gitti. Al kağıdı kalemi başla… Mektubu yazmak için sedirin bir ucuna ben diğer ucuna o oturdu. O söyledi ben yazdım.Arada bir kahkaha atıyor ve bana sarılıyordu. Nihayet mektup bitti. -Sağol canım… -Bir şey değil abla.. -Şimdi sıra sana ödül vermeye geldi. Bir hamlede ayağa kalktı. Kapıyı kilitledi. Bana döndü. -Bu defa ödülün büyük olacak. Sana tatmadığın şeyleri tattıracağım, çok sevinecek ve mutlu olacaksın. Dedi ve saçlarımı okşamaya başladı. -Abla ben daha çocuğum. Bu işlerden anlamam. Ne olur yapma! -Göreceğiz bakalım anlıyor musun, anlamıyor musun? Diyerek üzerime atladı. Sedire yatırdı. Şaşkın ve ne yapacağımı bilemiyordum. O ise beni öpüyordu. Ben karşılık vermeye utanıyordum. Üzerimde pijamam vardı. Bir hamlede pijamamın altını çıkardı. Donu da çekti. Ben bırakmamaya çalıştım ama nafile… O çok güçlüydü. Galip gelmişti. Sikimi avuçladı. -O utancından küçülmüş lan sikin… Bak şimdi nasıl büyüyecek. Nasıl büyüteceğim onu. Okşuyordu sikimi. Sonra eğildi ağzına aldı. Ben altınad kalmıştım. Götü bana dönük üstümde oturuyordu. Eğilmiş sikimi yalıyordu. Kapalı gözümü açtığımda götünü gördüm. Çok güzeldi. Yusyuvarlak. Götünün deliği ve amı kılsızdı. Tertemiz. -bağırdı… Yala götümü amımı… Hadi durmasana çocuk. -Ama abla… Yala diyorum sana… Bak nasıl hoşuna gidecek. Götünü ağzıma getirdi. -Yala, dilinle… Hadi durma! -Abla yapma… – hadi diyorum. Ağzıma doğru bastırdı. Dudaklarıma değdi. İçim bir tuhaf olmuştu. O bastırıyor, bir yandan da sikimi okşuyor, yalıyordu. Çaresizlik içinde dilimi çıkardım. Amının içine giriverdi. O anda “ohhhhhhhhh, yala yala çocuk. Götümü de yala…ohhhhhhh” deyip duruyordu. Sikimin kalkmaya başladığını hissettim. -Kalkıyor, kalkıyor. Aferin sana… Demek çocuk değil erkekmişsin. Ohhhhhhhhhh Yalamaya devam ediyordu. Ben de amını götünü yalıyordum. Sikim tam kalkmış olacak ki… yalamayı bıraktı ve bana yüzünü döndü. Memeleri dimdikti. Aşağı doğru kayarak beni doğrulttu. -hadi memelerimi yala, ısır, okşa,sık… Hadicanım. Ohhhhhhh.. daha sert sık…ısır… ohhhhhhhhhhhhh daha sert…daha sert… ben kendimi onun komutlarına bırakmıştım. Yalıyor, sıkıyor, ısırıyordum. O, naralar atar gibi – Aferin… ısır…ısır… uçlarını somur… O ne derse ben onu yapıyordum. O kendinden geçmiş…” daha sert daha ser… Ahhhhhhhhhhhhh Bir ara sikimde bir sıcaklık hissettim. Ben de ohhhhhhhhhhh … diye inlyordum. OO üstümde hopluyor. – Sik beni… hadi daha hızlı daha sert sik.. Diyor ve üzerimde inip kalkıyordu. -Küçük erkeğim benim… Sik beni… Parçala amımı.. O sikin de bayağı büyükmüş ha… Benim heriften iyi sikiyorsun… Sik dediğin böyle olmalı… Taze yaraklım benim. Sert sikine kurban olsun ablan… Daha hızlı …daha hızlı… “offfffffff…..ohhhhhhhhhh….ahhhhhhhhhhh…” diyrek üzerime yığıldı. Ben de kasılıyordum. Sikimi çıkardı amından. Eline aldı. Somurmaya başladı. Fışkıran döllerin bir kısmı ağzından taşıyordu. Bir kısmını yutuyordu… -Ohhhhhhhhhh… aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh…. Öldüm bittim…Erkeğim benim… Çok güzel siktin be… Aferin sana… Kolumdan yakalyıp yatağa fırlattı beniYanıma da kendi uzandı. Başım memelerini arasında yan yana yatıyorduk. -Nasıl, hoşuna gitti mi? -Çok.. -Daha bitmedi dur bakalım… sana bütün lezzetleri tattıracağım daha… -Ama abla.. Ne ablası sersem… Bulmuşsun benim gibi güzel karıyı, bir de naz ediyorsun. Biraz dinlen. Sonra da beni götümden sikeceksin… -Ne? -Ne o şaşırdın mı? -Ama… Aması maması yok bunun… Kocam askerden gelene kadar yarağa doyuracaksın beni… Hem amımı, hem götümü… -Yapma Abla ne olur…Ben götünden sikemem. -Niye lan… Sikin kalkıyor, kazık gibi oluyor. Bal gibi sikersin! Götüm emrinde… Kahkaha atarak sikime yapıştı…Somuruyordu. Ben kıvranıyordum. Bir yandan da göğüslerini okşuyordum. Yeniden kalkmıştı sikim. -Hadi bakalım. Al şu kremi sür götüme, yarağına… Kremi dediği gibi sürdüm. -Önce parmağını sokacaksın yavaş yavaş… Sonra da yarağını… Hadi… Domaldı. Ben de yavaşça parmaklamaya başladım. Parmağım götünün içindeydi. -İki parmağını sok şimdi. Ohhhhhhhh… Erkeğim benim… sok… daha hızlı… Off… parçala götümü… Sok… Tamam… hadi şimdi yarağını daya… sok… yavaş yavaş ama.. Sikin götünün derinliklerinde kaybolduğunda o hala bağırıyordu. -Daha hızlı… Daha hızlı…off… öldürdün ben………… Küçük erkeğim benim. Ben götünde gidip gelirken kasıldım ve götünün içine boşalırken ahhhhhhhhhh…. Ohhhhhhhhh diyen bendim. O da gevşemiş ve yatağa yüzüstü düşmüştü. İşte böyle bir hikaye… Bye.

Annemi ve karımı amcamla oğulları..

merhaba ben istanbuldan ferdi yaşım 28 babamla şehirler arası otobüsle çift şöför olarak çalışıyoruz istanbul kurt köyde iki katlı içten dublex bahceli evimiz var bir sabah kahvaltı yapıyorduk evde ailecek kapı çaldı gelen amcamın küçük oğlu orhandı orhan 19 yaşındaydı beraber kahvaltı yaptık daha sonra o gitti giderken kapıda anneme babam bu poşeti yolladı yarın bunları giysinler amcamlar gidince gelicez hazırlıklı olun diye sessizce konuşuyolardı ben bir an aptallaşıp kendimi topladım sabah 6 ta evden çıkacaz saat sekizde seferimiz vardı ogün oturup napıcamı düşündüm tekno marketlere gittim her odaya birer gizli kamara aldım terasta bana ait bilgisayar odası vardı bilgisayara bağladım kamaraları sabah oldu altıda babamla evden çıktık babama bugün rahatsızım iyideğilim ehliyetimi al sen tek şöför idare et dedim tamam dedi ben geri döndüm üst kata tırmanıp odama girdim bilgisayarımı açtım kamaralar çalışıyodu annem eşim hanifeyi kaldırdı kalk kızım birazdan gelirler hazırlanalım dedi hanife banyoya girdi annem evi toparladı hanife çıktı poşetteki elbiseleri giymişti kırmızı saten etek siyah gömlek vardı annem banyoya girdi bi mühted sonrada oda siyah deri etek beyaz gömlekle çıktı mutfağa geçtiler kahvaltı yapıyolardı hanife anne bunlardan nasıl kurtulucak çok korkuyorum ya bizimkiler duyaröğrenirlerse diyor annem bilmiyorum bakalım nolucak diyordu daha sonra ikiside hafif makyaj yapıp beklemeye başladılar annem 48 yaşında biraz kiloluydu ama sanki odeğildi elbise onu çok değiştirmişti kapı çaldı gelen amcam ve iki oğluydu amcam 50 yaşında oğlunun biri 19 biri 25 yaşındaydı amcam naber güzeller nasılsınız bugün sizi dağıtıcaz dedi çocuklarına döndü önce siz kim kimi sikmek istiyor dedi ikiside karımı değince amcam yazı tura atalım kim bilirse o önce siksin dedi küçük oğlu kazandı iddayı karımı yatak odamıza götürdü büyük oğluda annemi yatak odalarına götürdü ben şaşkınlıkla izliyodum orhan karımın dudaklarından emip göğüslerini sıkmaya başladı karım istemiyerekte olsa karşılık veriyordu orhan karımı soydu amını yalamaya başladı hakanda anemi soymuş koca memelerini yalayıp ısırıyodu orhan karımı yaladıktan sonra sikini çıkardı karımın ağzına verdi karım sakso çekmeye başladı hakan annemi sikmeye başlamıştı orhan yatağa yattı karm üzerine çıktı amını sikine soktu üzerinde zıplamaya başladı ammcam annemle hakana baktı biraz sonra karımla orhanın yanına geldi karım üzerinde zıplarken sikini çıkardı amcam karımın ağzına verdi amcamdaki sik inanılmazdı çok büyüktü karım yaladıkca damarları çok şiddetli belli oluyodu karımın arkasına geçti göt deliğini tükrükleyip siki kökledi götüne karım banamısın demedi kim bilir kaç kez o sik girmişti göte oğlu amından babası götünden karımı siktikce karım zevk çığlıklarıyla inletiyodu evi hakan annemin amına boşaldı annem kalktı karım bağıra bağıra boşaldı amcamla oğlu sikmeye devam ediyodu orhan altta dayanamadı amına boşaldı amcam sikini çekti karımın ağzına dayadı tüm döllerini ağzına boşalttı karım tükürerek suratından aşağı akmaya başladı banyoya gidip ağzını amını yıkadı amcam sigarasını yaktı uzandı yatağa çay getirdedi karıma annemi yanlarına aldılar ellerini arkadan bacaklarına bağladılar hakan göğüs uçlarını sıkıp annemi bas bas bağırtıyodu orhan annemin suratına tokatları peş peşe atıyor annem yapmayın diyodu hanifeyi çağırdılar annemin amını yalatmaya başladılar orhan dolaptan kocaman patlicanı alıp geldi bakalım bunu alabilecekmi değip annemi bağırta bağırta amına soktu annemin acıdan nefesi kesiliyodu sokup çıkardıkca annem alışmaya başladı karıma sende istermisin dedi karım hayırdeyip kafasını iki yana salladı amcam o olmaz o daha benim körpe orosbum deyip öpmeye başladı annemin amından kan geldi annemi çözdüler karıma siklerini yalatmaya başladılar amcam karımı yatağa yatırıp amından sikmeye başladıhakan annemi domalttı arkasından sikmeye başladı orhanda sikini ağzına verdi yalattırıyodu hanifeden çığlıklar artıyor amcam o bağırdıkca hızlanıyordu karım titreyerek çığlıklar içinde boşaldı amcamda amının içine döllerini saldı orhan annemin ağzından sikini çekti karımı yatağa domaltım götünü sikmeye başladı karımın amından döller akıyodu hakan annemin ağzına boşaldı dölleri yutturup sikini ağzıyla temizletti orhan hayvanlaşmış karımın saçlarından çekip göğüslerini sıkıp bağırtıyodu fazla dayanamayıp götüne boşaldı üzerlerini yrım giyinip kahvaltı yaptılarogün akşama kadar sikiştiler karımla annemin şaftı kaymıştı akşam banyolarını yaptılar kımıldıycak yerleri kalmamıştı ben camdan indim otele gittim aradan iki ay geçti halan sikiştiklerini biliyorum ama daha napıcamı bilmiyorum arasıra izleyip zevk alıyorum

Babamı Azdırdım

mereba adım dilek 23 yaşındayım 14 yaşında cinsel konuları öğrenmeye başlamıştım ve hergün amımı ve götmü parmaklıyordum annem günlük işde çalışıyordu sabahlama yni geceleri yoktu o zamanlarda memelerim yeni yeni tomurcuklanıyordu yaz akşamıydı annem yine işe gittiben de üstüme sadece ipli ince bir t-shirt altımada kısa bir şort giymiştim baldırlarım gözükyodu annem olmadığı için babamın yanına yatıyodum babam maç izliyodu ben baba ben yatıyorum dedim babam bacaklarıma çok garip bakmıştı ve bende tahrik olmuştum ben yattım ve t-shitmü katladım memelerimin bitti yere kadar alttan bakıldığında memelerim gözüküyodu yaşıma görede dolgun memelerim vardı şortumu da katladım nerdyse kilot gibi oldu aradan yarım saat faln gçmşti ben babmla sex hayelleri kuruyodum babmda yanıma gldi bn uyumuş numarası yaptım babam yanıma yattı ve bna sarıldı eli t-shirtmüniçine grdi anlıycanız eli memelerime giriyodu sonra bn babama doğru döndüm ve amımı onun sikine değdirdim babam sürtmeye başaladı ben gözmü açtım babam telaşlnmıştı korkma baba dedim ve sikini elledim oda bnim memelerime yapıştı biraz acıyodu hmn üstmü çıkardım ve emmeye başldı bn çok azmştm inliyodum snra babam dudaklarıma ypıştı biz baya öpüştük babam boynumu emmeye bşldı sonra alta doğru gitti tekrar memelerimi emiyrdu ve şortmu çıkardı amımı yalıyordu bn hla inliyordum babam annenle sni yparken bile bu kadr zevk almamıştm demşti bnde güldm snra babam sikni çıkardı yalamaya başldm şeker gbydi çok zevklydi daha snra babam ağzıma boşldı yarsnı yuttum yrsnı memelerme tükrdm snra babam domal dedi domldm götmden sikmeye bşldı küçüktm ve delğmde küçktü ama babamınki kocmndı bu yüzden çok acıyodu ama bi o kadrda zevkliydi babama baba amımıda sik dedim babam olmz kızm onu kocna saklarsn dedi bnm kocm snsin dedim ve babm çok şaşrdı ve amımdan skmeye bşldı zarım ptlmştı atk an olmştu çok acmştı çığlık atıyodum babmla 3-4 saat sevştik snra uyudk sabh uandğmızda annem glmşti ve yatkdaki kanı dölleri ve bizm çıplk oldğmuzu görnce herşeyi anladı 3-4 ay snra boşndılar bn babamla kalıyodum ve nerdeyse hergün sex yapıyodum 2 sene önce evlendm ama hla babamla kaçmaklar yapıyoruz bnm iki tne kocam var iksnide çok seviyorum :) telefon numaramdan ücretli olarak 0553 26* 1831 nolu numaradan ula?abilirsiniz. ön sevişme yapılırr ama oda ücretlli. tabi benim yatağımdaki birisi icin cook istekli olan vardır.